אני מחפשת עבודה…

בשעה טובה עזבתי את מקום עבודתי, וכעת אני מחפשת עבודה חדשה. במסגרת מבצע "שלח לחמך" שבו פתחתי כרגע, אציע גם כאן את מרכולתי, שכוללת תואר ראשון בפסיכולוגיה ופילוסופיה ותואר שני בפילוסופיה (בהצטיינות יתרה). בנוסף, כוללת הסחורה כעשר שנות ניסיון בעריכה, כתיבה ותרגום (מאנגלית ולאנגלית). אני גם ידועה ביסודיות, אחריות, רצינות, דייקנות ומהירות ועוד כל מיני תכונות משובחות שאשמח לפרט לפי דרישה, או להפנות לאנשים אחרים שיפרטו לפי דרישה. אם מישהו מגיע לכאן, בכוונה או בטעות, ויש לו או שמע על משרה שעשויה להתאים לכישורי (עדיף לא בתחום התקשורת), אשמח לשמוע על כך במייל שלי, שהוא yonitmo@yahoo.com.

13 תגובות בנושא “אני מחפשת עבודה…

  1. הי יונית

    לא הספקתי להיפרד ממך אז אני עושה זאת כאן, ומוסיף את תודתי הרבה על העזרה המקצועית שהגשת לי בתרגום מושגים מקצועיים. בהצלחה רבה במציאת מקום חדש!

    שמשי

  2. למה שיט? עדיין לא מאוחר מדי…

    בוודאי תזדעזע אף יותר אם אספר לך שהחלטתי להישאר בכתובתי ביאהו אחרי שניסיתי את ג'ימייל ולא אהבתי. ג'רי יאנג רולס!!! (סתם, לא צריך להגזים).

    רעיון מעניין. אני אבדוק את היתכנותו בקרב שאר חברי הבלוגרים יזמי האינטרנט (היופימיזם המודרני למובטל).

  3. שיט, גם אני לא הספקתי להגיד שלום פנים אל פנים.
    מעבר לזה שאני חושש קשות מהמגמה של עזיבת אנשים מוכשרים את מקום עבודתי (את, ליכטש, עידוק, היה עוד מישו?), אני בעיקר המום ומזועזע מזה שכתובת הדוא"ל שלך היא ביאהו.

    איך את מצפה למצוא ככה עבודה????!

    שיהיה בשעה טובה, וגם בהצלחה.
    אולי כדאי להקים עמוד "מחפשים עבודה" לכל מיני בלוגרים שמחפשים עבודה. ואולי, אולי כל הבלוגרים שמחפשים עבודה יכולים להקים מקום עבודה. אהה! הבלוגרים שמחפשים מקום עבודה יכולים להקים שירות (בתשלום, או ממומן מפרסומות) לפרסום מודעות "אני בלוגר שמחפש עבודה" בעבור בלוגרים אחרים שמחפשים עבודה. ככה זה יהיה גם רקורסיבי, וגם רווחי.

    שלום.

  4. טל – תודה.

    איתי – גם אני מבקשת את אותו הדבר…

    דפנה יקירתי – תודה.

    תומר – עם כל הכבוד לפגישות האקראי, מה עם איזה דייט קטן בנוגע ליזמות אינטרנט חסרת תכלית? אני פשוט חייבת לשבת ברוטשילד עם מחשב נייד באמצע היום…

    מרווה – כמובן שמי שיפנה ויבקש במייל יקבל גם את קורות חיי או כל דבר אחר שירצה.
    לא בתחום התקשורת מאחר ואת רוב חיי המקצועיים ביליתי בתחום הזה ואני רוצה עכשיו להתפתח למקומות אחרים. ולא, אין לי עניין בעבודת מכירות.

  5. מדוע לא בתחום התקשורת?
    קיבלת המלצו תאישיות, אבל לא לינקק קו"ח, או נסיון תעסוקתי, או שאיפות כלליות.
    איך קוראים מופנים אמורים לעשות משהו עם החוסר מידע הזה…אני מניח שגם לא תרצי לעסוק בשום עבודת מכירות ..:)

השאר תגובה