ועוד בענייני דב חנין

הבחירות עוד בערך שלושה חודשים, והמטרה בהחלט ניתנת להשגה. עם שיעור הצבעה כזה, זה כמעט כמו להיכנס לתוך ואקום. ועוד שירות חשוב שלרמן נותן לנו הוא הסבר כיצד להעביר את כתובתינו לתל-אביב, כדי שנוכל להצביע. חשוב מאוד לזכור לעשות את זה כמה שיותר מהר, ובכל מקרה עד ה-1 באוקטובר (וכדאי לזכור שיש גם חגים באמצע).

ובינתיים, החלו כמה מחברי המלומדים להפיץ את הבשורה. בבלוג הבא, למשל, תוכלו למצוא באנרים חביבים להורדה לבלוגכם, ובבלוג הלא רשמי הרשמי להפיכת דב לראש עיר יש הסבר איך אפשר להשיג חולצה עם לוגו הדב. קלינגר נכנס כאן קצת לענייני הקמפיין האינטרנטי, בדיון שאני מקווה שזו רק תחילתו.

עוד אתר חיובי הוא אתר "בוחרים בתל אביב-יפו", שלא תומך בשום מועמד, של עופר פיין, ערן נויפלד ושרון גפן, שנועד "לעזור לכל מי שמתעניין בבחירות בתל אביב-יפו ב-2008 ומחפש מקום אחד שבו הוא יכול למצוא את כל המידע שהוא צריך" (מתוך ה"אודות").

בחלק של "לקראת הבחירות" באתר שלמעלה למדתי (ובאמת לא ידעתי, מאחר וטרם יצא לי להשתתף בבחירות מקומיות) שיש שני פתקים – אחד למועמד ואחד לרשימה. דב חנין רץ מטעם רשימת "עיר לכולנו", שבחרה לאחרונה את מועמדיה למועצה – אנשים מצויינים (בעיקר מספר 6…) שכדאי מאוד להכניס לבניין הקומוניסטי המכוער עם הברווז. ולהלן פרטיהם.

שכחתי משהו? אנא הזכירו לי.

8 תגובות בנושא “ועוד בענייני דב חנין

  1. נויף: לא צריך ספח לפי חוברת ההנחיות (PDF כבד במידה מחרידה ובלי שום צורך) לחברי ועדת קלפי שנמצא באתר המעצבן למדי של משרד הפנים.

  2. מס' 6 עם כמה עדכונים חמים ממשרד הפנים:

    התעודה המזהה ביום הבחירות יכולה להיות אחת משלוש:
    ת.ז בצירוף הספח / דרכון בר תוקף / רישיון נהיגה בתוקף.

    המלצת ממשרד הפנים: הגעה לקלפי עם ההודעה לבוחר תזרז ותקל את תהליך הזיהוי.

    מי שהחליף כתובת בתוך ת"א בשנים האחרונות ולא התעקש לדווח על כך, יוכל למצוא את הקלפי בו הוא/היא אמורים להצביע בטלפון:
    1-800-200286

  3. הערה מנהלתית: להדפיס ספח חדש במשרד הפנים לוקח חמש דקות, כולל התור (לפחות במנהל האוכלוסין בבאר שבע). להוציא תעודת זהות עלול לקחת טיפה יותר, אבל באמת טיפה.

  4. תודה על הלינק לבוחרים בתל אביב יפו (-:
    כל פעם שיהיו עדכונים בנוגע לאופן ההצבעה, אני מבטיח להודיע לך (-:
    כרגע יש ויכוח נוקב האם צריך להביא את ספח תעודת הזהות לקלפי או לא.
    איזה מתח!

השאר תגובה