שני דברים חיוביים על שרה פיילין

אף אחד חוץ ממנה לא הצליח להפוך כל כך הרבה רפובליקנים בכל כך מעט זמן ל-pro choice. אבל זה הדבר הקטן. הדבר הגדול באמת הוא שיש לה רעיון חדשני שיושם בהצלחה במדינת אלסקה כיצד לפתור את בעיית הגירעון – להטיל מס על חברות נפט גדולות ולחלק את הרווחים לאזרחים. עכשיו רק נותר לראות איך יסתדרו הרפובליקנים בבחירות בלי הלובי של ה-Big Oil, וכמובן בלי הלובי של פאני ופרדי.

8 תגובות בנושא “שני דברים חיוביים על שרה פיילין

  1. אפשר לקבל לינק היכן מצאת את הטיעון שזה מה שהיא ביצעה באלסקה?
    נשמע לי הפוך לגמרי מהתפיסה הרפובליקנית. ולא, לא בהקשר הציני שאת רומזת עליו.

  2. לפני הבחירה בפיילין (שגם אותי קצת מפחידה) מקיין עשה רושם של מועמד ראוי לנשיאות – אני זוכר שהתרשמתי ממנו לטובה כבר ב2000, כשרץ בבחירות המקדימות מול בוש הליצן. אם הייתי אמריקאי סביר להניח שהייתי מצביע לאובאמה – גם בגלל הדעות ה"שמאליות" שלי (עד כמה שיש להם ביטוי בפוליטיקה האמריקאית) וגם כדי להעניש את הרפובליקנים על הצרות שהמיטו על ארה"ב תחת שלטון הקאובוי. אבל מקיין הוא ייצוג מצויין, ישר ואינטיליגנטי של הדעות הרפובליקניות (בוודאי הרבה יותר משלושת הנשיאים הרפובליקנים האחרונים), ועשוי בהחלט להיות נשיא טוב. מצד שני, קשה לי להשתחרר מתחושת המלוקקות שמקרין אובאמה (מה שלא אומר שהוא לא יהיה נשיא טוב, למרות שכרגע קשה לי להאמין שיבחר).

    ומצד שלישי – לאור בריאותו הרופפת של מקיין, ולאור העובדה שבארה"ב לא מקדימים את בחירות אלא מעבירים את השרביט לסגן נשיא, לא הייתי רוצה לראות את פיילין בתור הנשיאה הראשונה של ארה"ב.

  3. הייתי אומרת שהעובדה ששחור הוא מועמדה של המפלגה הדמוקרטית לנשיאות קצת מבטל את הטענה הדי שטחית הזאת. עם זאת, ברור לי שמקיין, כרפובליקנים רבים לפניו, יעבוד חזק על קמפיין הפחדה שינסה לטעון שאובמה מוסלמי מסוכן ולא פטריוט. והבני זונות האלו יודעים לעשות קמפיין הפחדה. לי עדיין יושב בראש אחד כזה מ-1989, ואז זה היה לפני ה-11.9 ובסך הכל היה דוקאקיס.

  4. אני מאוד מזדהה עם הסוגריים שלך, וכל הזמן שואלת את עצמי האם יתכן באמת שעד כדי כך נמחק לאמריקאים המוח. אני מאוד מקווה שב-4 בנובמבר הם יוכיחו לכל השרלטנים של מקיין שלא, אבל לא הייתי שמה על זה כסף.

  5. וואלה, רעיון מופלא לחלוטין: לקחת כסף מחברות ולחלק לאזרחים במקום להיפך. מדהים שאף אחת ממדינות הרווחה לא חשבה על זה קודם…

    (יש ימים שאני רוצה להטיח את ראשי בקיר הקרוב. כמו שאמר אחד מיועצי השיווק של מק-קין, הבחירות הם לא על הנושאים – not about the issues. מה נותר? תחרות יופי? סוג של הישרדות?)

השאר תגובה